عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

سه ماهگی

1393/8/25 23:28
نویسنده : مامان و بابا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه دنیای من مامانی عرشیای من الان که مینویسم اخر شبه تو رو به زور خوابوندم امروز خیلی نق زدی نمیدونم چرا

عزیزکم امروز سه ماه و سه روزت تموم شد 

تو توی چخار ماهگی هستی 

الان منو میشناسی وقتی میری بغل کسی مظلومانه نگاه من میکنی تو حمع میگردی با چشمات منو پیدا میکنی و مدام نگا میکنی که یه وقتی تنها نشی یه وقتی مامانی نرارتت بره 

وای بابایی عاشقته عشقم خیلی دوست داره عاشقانه بغلت میکنه 

 من که دیگه دیوونتم دنیای من 

این روزا میخندی اگا میگی برا خودت حرف میزنی

یه دونه خرگوش موزیکال داری برات میزاریم اونو دوست داری گوش میکنی به اهنگاش

صدای جغجغه هم جذابه برات 

دیگه کم کم دستاتو هم داری میخوری 

گردن گرفتنت هنوز کامل نیست

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان باران 1
10 آذر 93 8:38
ماشالله به اين گل پسر ديگه داره واسه خودش مردي ميشه
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 آذر 93 22:51
دو قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست یلدای دلتان شاد و پر نور باد kermanshah29.blogfa.com kermanshah39.blogfa.com kermanshahan20.blogfa.com
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
14 دی 93 12:14
خدایا کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم از تو می ترسیدیم ، که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود و آخرت ما آخرت دیگری … کاش … kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
مــــــامـــــانی
18 بهمن 93 17:20
با سلام دوست عزیز وبلاگ و نی نی زیبایی دارید من و شما تو يک روز دنیا آمدیم خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید موفق و پیروز باشید