عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

حس شادی دوباره با دوستام برا تو عزیز دلم

1392/10/21 14:57
نویسنده : مامان و بابا
284 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی خوشگلم امروز روز امامت آقا امام زمان و من دلم خواست یه موسیقی شاد بزارم

سرکارم الان که دارم برات مینویسم با خاله های سرکار خاله نجی و خاله مهی ( نجمه و مهناز ) برات ذوق کردیم یه آهنگ گذاشتیم انگار برا تو میگه یه تیکه هایی ازش رو مینویسم برات نازنینم دوردونه من

تو که اومدی تو زندگی من ............ زندگیم شبیه قصه ها شده

دیگه هیچ دردی ندارم تو دلم ........ همه چی دوباره روبراه شده

تو که اومدی تو زندگی من ...........رنگ خوشبختی گرفته زندگیم

دیگه دلواپس فردا نمیشم .............حس و حالم شده مثل بچگیم

منو مدیون خودت کردی که عشق من شدی ...................شدی همدم م عزیز مهربونم شدی

منو مدیون خودت کردی که موندی پیش من ............همه چیز من شدی .....تو قلب و جون من شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)