عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

سونو سه بعدی

1393/1/23 12:29
نویسنده : مامان و بابا
277 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم سونو سه بعدی برا سلامت بودنت

مشخص شد تو میشی گل پسرم یا دخترکم

اره عزیزم تو پسر گلم شدی الهی دورت بگردم فقط مهم بود سالم اشی که خدا رو شکر همه چیز خوب بود

اره قرار شد اسمتو بزاریم عرشیا امیدوارم خوشت بیاد

 

قربونت برم که دستتو با انگشت اشارت کرده بودی طرف من عزیزم

ایشالا بشی مرد و کنار مامان وبابا باشی یه دونه من امیدوارم بتونم صالح تربیتت کنم یه مرد ازت بسازم همه بهت افتخار کنند ایشالا

ایشالا سالم بیای تو دلم

تو سونو گفت 3 شهریور 93 دیگه پیش مایی

میگم اگه 1 شهریور بشی میشی هم تولد بابایی منم راحت برا هر دوتون تولد میگیرم چه باحال

 

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطیما مامان امیرعلی
26 فروردین 93 12:44
سلام عرشیا جونم قربونت برم من خیلی دوست دارم خاله جون. راستی مامانت از دیشب فهمیده تو بستنی دوست داری تند تند میخوره تو هم عشق میکنی و وول میخوری حسابی رشد کن و قوی شو دیگه تا دیدارت زود میگذره ان شااله بیقرار دیدنتیم
فاطیما مامان امیرعلی
2 اردیبهشت 93 12:21
سلام عرشیای نازم. قربونت برم که خیلی ها منتظرت هستن. راستی مامانت حسابی داره برات سنگ تموم میزاره . دوست دارم شیطونک خاله.