عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

دلتنگیییییییییییییییییییییی

1393/3/11 15:10
نویسنده : مامان و بابا
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم میدونم خیلی وقته نیومدم برات بنویسم خیلی دلم تنگ شده بود وقت نشده بود بیام ولی دیگه باید از این به بعد تند تند بیام برات بنویسم چون اومدنت نزدیک شده

اره مامان الان که دارم برات مینویسم تقریبا اواسط هفت ماهگی هستم و تو پسر گلم حدودای دو ماه نیم دیگه ایشالا پیشمی

نمیدونی چقد دوست دارم ببینمت دلم پر پر یزنه برا دیدنت ولی ایشالا سالم و به موقع تشریفی بیاری به خونه خودت

پسرکم چند وقتیه که برام تکونای خوشگل میخوری وای عاشق این تکون خوردناتم یه جوری باحالی میجنبی و برا خودت حال میکنی منم برا خودم میخندم بابایی میگه چیه میخندی برا خودت میگم نمیتونی حس کنی چه خبره الان تو شکم من

اینقد قشنگ شکمم تکون میخوره با چشم میبینم عاشقتم مامان ایشالا همیشه سالم باشی

همیشه برا سالم بودنت دعا میکنم میگم خدایا امانتت رو سالم به دستم برسون

فقط باید ازت معذرت خواهی بکنم که زیاد بهت نمیرسم خودمو خیلی خسته میکنم آخه اهل استراحت نیستم زیاد حالا میای میبینی مامانی چقدر فعاله گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما مامان امیرعلی
12 خرداد 93 8:51
سلام مامان عرشیا قربونش برم که اومدنش نزدیک شده منم خیلی دلم میخواد ببینمشششششاره دیگه میخوام بخورمشششششششش هههههههه راستی مامان فعال مراقب نی نی مون باش