عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

دلتنگ دیدار

1393/4/23 10:30
نویسنده : مامان و بابا
306 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قلب من

عزیز تر از جانم امیدم روحم عشقم دنیای من هستی من

تویی که دستهای کوچکت تمام دنیای من است...

در دوردستها که خدامیان چشمهایت خانه کرده بود...
من بیقرار منتظر آمدنت بودم و خدا تو را به من هدیه کرد.....

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست...تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه.....نمی دانم...
اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.
آرام جان من....اگرآزردمت یافراموشت کردم...فراموش مکن که تورا با فرشته ها پیوند زده اند.میان باغچه کوچک بهشتی خود...جایی برایم بگذار

 

بی صبرانه منتظر دیدار تکه از جانم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
23 تیر 93 11:02
لحظه ديدار نزديك است باز من ديوانه ام مستم باز ميلرزد دلم ،دستم باز گويي در جهان ديگري هستم
مامان و بابا
پاسخ
وای خیلی قشنگه مرسی مریم عزیزم
سارا مامان آرتین
24 تیر 93 17:21
ایشالا نی نی گلت آقا عرشیا صحیح و سالم از توی دلت بیاد تو بغلت