عرشیاعرشیا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

عرشیا پسرکم همه دنیای من

آخرین روزهای بارداری

1393/5/6 19:49
نویسنده : مامان و بابا
497 بازدید
اشتراک گذاری

تمام روز و شب با بیقراری
به شوق روی تو بیدار هستم

اگرچه بی غرورم زنده اما

به شوق لحظۀ دیدار هستم

ای عزیز تر از جانم این روزا دیگه روزای آخر انتظاره نمیدونم بگم روست دارم زود تموم بشه یا نه 

امروز که دارم مینویسم روز آخر ماه رمضان میتونم بگم مثل حس رفتن ماه رمضان : صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

ولی بیصبرانه دوست دارم ببینمت بغلت کنم بوت کنم عاشقتم

دیروز بابایی تکون خوردنتو دید نمیدونی غش کرد از خنده

شنبه میرم دکتر ببینم بهم تاریخ میده ولی برا اومدنت باید برم پیاه روی یعنی با هم بریم ببخش اگه این روزا خستت میکنم

به امید روزی که عکسای خومشملتو بزارم اینجا

دوست دارم یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)